U petak, 28. travnja, učenice 3. A i učenici 4. B razreda, s nastavnicama Marijom Brkić i Martom Hajster, sudjelovali su u online EPAS radionici koju je organizirala i vodila nastavnica Snježana Krištofik Juranić iz Srednje škola Isidora Kršnjavoga Našice.
Radionica je počela predstavljanjem sudionika - učenika i nastavnika iz deset hrvatskih, uglavnom slavonskih, srednjih škola (Srednje škole Isidora Kršnjavoga Našice, Ekonomsko-birotehničke škole Slavonski Brod, Gimnazije ''Matija Mesić'' Slavonski Brod, Srednje škole Pakrac, Srednje škole Donji Miholjac, Gimnazije i strukovne škole Jurja Dobrile Pazin, Srednje škole Konjščina, Gimnazije Požega, Ekonomske škole Požega i Gimnazije Vukovar).
Nakon toga, prisutni su podijeljeni u četiri tima u kojima su osmišljavali haiku pjesme na temu nadolazećeg produženog vikenda.
Zatim je započela rasprava o nešto ozbiljnijoj temi - europskim vrijednostima u našoj okolini. Učenici su kritički razmislili o nekoliko važnih pitanja. Prvo je bila inkluzija pa su sudionici radionice navodili prednosti, ali i neke nedostatke inkluzije koje primjećuju u svojim školama. Nakon toga, prisutni su, na temelju vlastitih iskustava, zaključili da učenici putnici i učenici ne-putnici nemaju jednake prilike tijekom svog školovanja, a onda su prokomentirali koliki je stupanj demokracije u školama koje pohađaju i mjestima u kojima žive. Na kraju, učenici su iznijeli svoj stav o tome osigurava li hrvatski obrazovni sustav stjecanje političke pismenosti i vrijednosti građanskog odgoja i obrazovanja i koja je optimalna dobna granica za ostvarivanje glasačkog prava. Svoja su razmišljanja, osim usmeno tijekom sastanka, sudionici radionice podijeli i u zajedničkom Padletu.
Bilo je ovo još jedno vrijedno i poučno iskustvo. Veselimo se najavi idućih susreta!
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |