preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
e-Dnevnik

Korisni linkovi

Vijesti

Učenice SŠ Konjščina plasirale su se na regionalnu razinu natjecanja „Mreža čitanja“


Iako je Srednja škola Konjščina strukovna škola, puno truda ulaže u promicanje kulture čitanja i razvijanje čitateljskih navika kod učenika. Već tradicionalno, učenici se uključuju na razne natječaje, projekte i natjecanja, kao što je i kviz za poticanje čitanja i kreativnosti „Mreža čitanja“.

Projekt „Mreža čitanja“ provodi Hrvatska mreža školskih knjižničara, a osnovna svrha natjecanja je motivirati i potaknuti učenike na čitanje s razumijevanjem, istraživanje, kreativno stvaranje, usvajanje informacijskih tehnika, znanja i vještina, kao i poticati učenike na organizirano i smisleno provođenje slobodnog vremena. Ovogodišnja tema kviza je U mreži suvremenih hrvatskih pisaca.

Vrijedne i marljive učenice iz 2. A razreda Ines Hrkec, Dora Jakopović, Dora Grofelnik i Lucija Šiftar su na školskoj razini natjecanja u petak, 3. prosinca 2021., odgovarale na pitanja iz knjige hrvatskog autora Jerka Mihaljevića Putar i parizer. Sve su uspješno riješile online kviz znanja te se plasirale na regionalnu razinu natjecanja, a pripremale su ih njihova nastavnica Hrvatskog jezika Maja Zagorec te knjižničarka Barbara Ivčec.

Čestitamo natjecateljicama na odličnim rezultatima te im želimo puno uspjeha u nastavku natjecanja!

Sudjelovanjem u projektu „Mreža čitanja“ nastavljamo s obilježavanjem Godine čitanja pod motom Čitajmo da ne ostanemo bez riječi.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Barbara Ivčec   datum: 7. 12. 2021.

Logo


Vizija

 


Vrijednosti


eTwinning škola


Škola ambasador

 


Društvene mreže

Godina čitanja

Godina čitanja 2021


CodeWeek Organiser

 


Euro Skills Week


Tražilica

Kalendar
« Svibanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 5. 2012.

Ukupno: 1277267
Ovaj mjesec: 3831




preskoči na navigaciju