Natjecanje u CLIL nastavi - drugo mjesto
Kada se uči nešto novo, na primjer kako složiti i pokrenuti MINDSTORM LEGO-robota i još ako se o tome uči i na hrvatskom i na njemačkom jeziku onda to zovemo CLIL-nastavom (Content and Language Intergrated Learning).
Na ovogodišnjem natjecanju u CLIL-nastavi u organizaciji Društva pedagoga tehničke kulture Ogulin na temu: Hrvatska i Njemačka godine 2050: Koju ulogu će igrati roboti? učenici 3.b razreda Kruno Habljak, Patrik Ljubić, Borna Uroić, Sebastian Rod te učenici 4.b razreda: Dean Sedlar i Tomislav Rod i nastavnici Mario Varga, Dalibor i Ivana Smetiško i Jasmina Guteša osvojili su svojim zanimljivim projektom drugo mjesto u konkurenciji od šest sudionika na državnoj razini.
Naš robot je prošetao mapom Hrvatskog zagorja i uz pomoć 3D-printanih simulacija predstavio turistima domaće znamenitosti: Stari grad Konjščinu, KTE Jertovec, Belečku crkvu, dvorce Veliki Tabor i Đalski, Eko selo Kumrovec… i to sve na njemačkom jeziku!
U doba epidemije sasvim prihvatljiv oblik turističke promidžbe, zar ne?
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |