preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
e-Dnevnik

Korisni linkovi

Ured za razvoj karijera

Digitalni učenički inkubator


Digitalni učenički inkubator projekt je Školske knjige, Instituta za inovacije i Znanstvenog centra izvrsnosti za školsku efikasnost i menadžment, a kroz koji učenici iz svih krajeva Hrvatske imaju priliku:
•    učiti od ljudi iz prakse o najvažnijim temama za njihovu budućnost
•    raditi na idejama koje ih vesele i interesiraju
•    povezati se s prijateljima kako bi zajedno razvijali projekte
•    dobro se zabaviti.

Cilj projekta je okupiti i graditi zajednicu učitelja i učenika koji razmišljaju drugačije, koji žele trenirati kreativnost i koji iz dana u dan u školskim klupama pokazuju kako se gradi bolja i svjetlija budućnost.

Sve sudionike projekta očekuje diploma i potvrda o završetku, a najinovativnije timove i škole očekuju vrijedne nagrade. Detaljnije informacije o projektu možete pronaći klikom na link

DIGITALNI UČENIČKI INKUBATOR

Nadamo se da ćete nam se pridružiti u novom izdanju Digitalnog učeničkog inkubatora te postati dio zajednice koja aktivno gradi kreativnu, inovativnu i poduzetnu budućnost. 

Učenici i učitelji koji žele kreativno promišljati, učiti o znanjima i vještinama budućnosti te osmišljavati vlastite ideje i projekte mogu se prijaviti do 14.02.2022. putem sljedećeg online obrasca

ONLINE OBRAZAC ZA PRIJAVU

Za bilo kakva pitanja ili sugestije, kontakt je koordinator projekta Filip Vrhovnik, e-adresa filip@digitalniinkubator.eu ili telefon +385 91 145 8584.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Milojka Rataić   datum: 19. 1. 2022.

Logo


Vizija

 


Vrijednosti


eTwinning škola


Škola ambasador

 


Društvene mreže

Godina čitanja

Godina čitanja 2021


CodeWeek Organiser

 


Euro Skills Week


Tražilica



Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 5. 2012.

Ukupno: 1390253
Ovaj mjesec: 3170




preskoči na navigaciju